LK Auto - Spolehlivý partner od roku 1994

DODGE RAM 5,7 HEMI na LPG

Cena přestavby: 38000,- Kč včetně DPH

Cena zahrnuje:

  • Kompletní instalaci trubkou Cu 8mm(standart je 6mm)
  • Osazení dvěma reduktory o výkonu 150kW 
  • Řídící jednotka LPG pro 8-mi válec s se snímáním kotrektorů směsi diagnostiky OBD z benzínové řídící jednotky a použitím těchto parametrů při kalibraci LPG systému. 
  • Měření hladiny v nádrži LPG s ukazatelem rezervy přímo na přepínači LPG
  • Ve vozidle je instalována toroidní nádrž LPG o objemu 103 (!) litrů místo rezervy pod autem, takže kufr vozidla je dále využitelný
  • Vstřikovače plynu DTi s cívkami 2ohmy a seřiditelným průtokem LPG nastavením zdvihu pístku.  
  • Vypsání přílohy k TP, hlášení o přestavbě výrobci systému
  • Pomontážní servis, seřízení průtoku vstřikovačů po ujetí cca 1000km
  • Kontrola nastavení systému po ujetí cca 2000km včetně optimalizace dávky všech vstřikovačů LPG testem a doseřízením na kontrolní stolici.  

DODGE RAM 5,7L HEMI V8 s pohonem LPG

  • Výkon motoru na LPG prakticky k nerozeznání od benzínu
  • Naprosto klidný chod 8-mi válce na LPG
  • Plynulý přechod při přepnutí z jednoho paliva na druhé(přepíná jeden válec za druhým po cca jedné sekundě)
  • Při jízdě na LPG lze beze zbytku využít výkonu motoru. LPG systém je schopen bez problému motor "nakrmit" i při 6500 ot.-min např. při předjíždění.
  • Tento model DODGE nemá motor HEMI vybaven systémem deaktivace válců který je běžný u vozidel osazených tímto motorem jako je např: CHRYSLER 300C 5,7 HEMI, DODGE MAGNUM 5,7 HEMI, nebo JEEP CHEROKEE 5,7 HEMI, DODGE CHARGER 5,7 HEMI, či DODGE CHALLENGER 5,7 HEMI. Tato vozidla mají motor HEMI vybavený systémem deaktivace válců - při ustálené jízdě kdy není potřeba akcelerovat se automaticky odpojí 4 válce tak, že zůstanou uzavřené výfukové i sací ventily a jsou odpojeny vstřikovací ventily do těchto válců. Tím se snižuje spotřeba PHM. Při potřebě akcelerace, nebo vyššího výkonu motoru např. ve stoupání se mžikem 0,3ms činnost válců obnoví. Náš plynový systém tuto neobvyklou funkci benzínového motoru zvládá bez problémů a přechod osmiválce na čtyřválec a naopak prakticky nepoznáte.